Avatar billede laav Nybegynder
10. august 2005 - 11:15 Der er 1 kommentar

Behaviors mister virkningen, når jeg retter på siden

Hejsa

Jeg har lavet et website i DW. Når jeg har været inde og ændre noget på en side - forsvinder virkningen af Behaviors uden advarsel. Jeg bliver så nødt til at klikke ind på alle behaviors igen, de står der stadig, virker bare ikke, for at de atter er aktive - når jeg så uploader siden, er det helt fint - lige til jeg næste gang har rettet en eller anden lille ting på siden - behøver ikke være andet end en tekst rettelse. Hvorfor?? Kan jeg evt. opdatere behaviors et eller andet sted centralt?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
15. august 2005 - 15:31 #1
Hvilken behaviour refererer du til?

Hvilken version af Internet Explorer udvikler du til?

Check Dreamweavers paneler til venstre:

TAG > BEHAVIOURS > "+" > SHOW EVENTS FOR
Min er sat op til IE 5.0 - måske er din sat op til en lavere version?

Generel tommelfingerregel - jo lavere version af IE desto færre behaviours fungerer.