Avatar billede peter-randers Praktikant
10. august 2005 - 11:03 Der er 2 kommentarer

Kan ikke åbne vedhæftede .doc filer direkte ved dobbeltklik

Når jeg modtager et vedhæftet word dokument kan jeg ikke dobbeltklikke på det og åbne det i word.

Jeg får fejlen "der opstod en fejl da kommandoen blev sendt til programmet".

Hvis jeg derimod gemmer det wedhæftede word dokument, åbner word og henter dokumentet direkte ind i word kan jeg godt få det ind i word uden problemer.

Filtypen .doc er sat til word. Og jeg anvender Outlook (ikke ekspress)

Nogen der har gode ideer?
Avatar billede jokkejensen Novice
10. august 2005 - 12:31 #1
Forsøg eventuelt at slette alle dine temp filer.. jeg havde problemer når jeg hentede fra web, så kunne jeg ikke trykke "åben" men skulle gemme og åbne bagefter
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. august 2005 - 12:37 #2
... som står beskrevet her:
http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no40