Avatar billede hamido Nybegynder
09. august 2005 - 23:41 Der er 2 kommentarer

MySql my webserver

Hej, der er sikker en tråd der passer til mit spørgsmål, men har ikke lige kunne finde det...

Mit problem er at jeg har en webserver, altså ikke mig der ejer den, men det er en del af mit internetabb...

Jeg vil installere et phpBB2 forum på men skal bruge en Database til det...

Hvordan opretter jeg en DB på min server? der står når jeg kører info.php på serveren at den understøtter Mysql v. 3.x

Håber i ka hjælpe lidt her...

Tak for jeres tid.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. august 2005 - 23:45 #1
Er der PHP support på din web server ?

Nej => umuligt

Er der MySQL eller anden database support på din web server ?

Nej => umuligt

Hvis det er der så uploader du og tilretter konfigurationsfilen
udfra de oplysninger du fik ved oprettelsen af dit internet
abonnement og så bør det køre
Avatar billede hamido Nybegynder
09. august 2005 - 23:59 #2
du ka se info her: http://wonderland.brygge.dk/info.php

men hvordan opretter jeg en database?

jeg har prøvet at kører det med denne side: http://www.freesql.org/ - virker vint men der står vist noget med at de ik vil ha man køre med phpBB osv...