Avatar billede mick Nybegynder
09. august 2005 - 17:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kontakt med leverandører af merchandise i østen

Er der nogen som sider inde med, eller ved hvor, jeg kan få kontakt med leverandører av merchandise som krus, t-shirts etc. i østen. Jeg tenker her på leverandører som kan levere et ferdigt produkt med tryk eller brodering.
Avatar billede pallas Nybegynder
09. august 2005 - 17:20 #1
Ved der er en del på www.startfirma.dk som har gode kontakter i østen. Smid et spørgsmål derind - og/eller foretag søgning dèr på emnet.
Avatar billede pallas Nybegynder
09. august 2005 - 17:23 #2
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2005 - 17:51 #3
du kan skrive til mig på europrint@gmail.com
jeg bor i Kina og har import/export tilladelse ;-)

!!! du skal aldrig tage kontakt direkte til levendør eller fabrik medmindre du taler sproget og har god rutine i forhandling med asiater ;-).!!! de priser du (med 99% sikkerhed) vil få oplyst vil typisk ligge 100 till 300% OVER den reelt "ud af døren" pris.
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2005 - 17:56 #4
og sæt dig godt ind i reglerne om indførsels told på T&S's site (selvom det er meget uoverskueligt, dårligt opdateret og elendigt at navigere rundt i)
Bedste råd er altid at ringe eller møde op på din lokale T&S og få regelsættet for det/de specifikke produkter på en lap papir med underskrift og det hele... (been there done that's --not fun)
Avatar billede mick Nybegynder
09. august 2005 - 17:58 #5
mobius6> Jeg har lige sendt dig en email
Avatar billede areon Nybegynder
09. august 2005 - 18:07 #6
Jeg kan også give dig priser på alt form for Merchandise udarbejdet i Bulgarien.

Lad mig høre hvad din interesse er og jeg vil indhente priser på produktion samt transport til DK.

Skriv til mig på ts@net4you.bg
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2005 - 18:19 #7
mick> du har et hurtigt svar retur ;)
Avatar billede mick Nybegynder
04. oktober 2005 - 10:41 #8
Mobius6> Noget nyt om priserne på merchandise?

Kom med et svar begge to så får i nogen poeng.
Avatar billede mick Nybegynder
19. februar 2006 - 15:28 #9
lukker
Avatar billede mick Nybegynder
19. februar 2006 - 15:29 #10
lukker