Avatar billede bjur Nybegynder
09. august 2005 - 13:41 Der er 5 kommentarer

Hvilket memory card til Mio 168?

Hej jeg skal til at bestille et 1 GB memory card til min mio 168. Mit spørgsmål er så, hvilket et jeg skal vælge. Det bliver et sd kort og har kigget lidt på denne model http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121441 . Er der nogle der evt. har prøvet dette kort i deres 168 model og kan fortælle om det er værd at investere i?
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. august 2005 - 13:49 #1
Tror faktisk at jeg har en magen til, som jeg brugte i min Mio168 da jeg havde den.
Hvilket kort man skal vælge er op til en selv, men jeg vil mene det er ganske fint.

Der er alm råd: "Det billigste" - og så er der også de kort der er highspeed - men de kan vist ikke mærkes forskel på praktisk i maskinerne - det er mere til kamera + testmålinger + kortlæser hvor det gør forskel.

Selv har jeg brugt det 1. princip indtil nu uden problemer (1*512 og 2*1024 - alle forskellige)
Avatar billede bjur Nybegynder
09. august 2005 - 14:11 #2
Gider du at tjekke, da jeg skal bestille inden 15.00 for at få det sendt idag.
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. august 2005 - 14:19 #3
Det er den - Sad heldigvis i min nye PDA, så var lige ved hånden.
Der er generelt heller ikke problemer med hvilke man har, ikke lige med Mio'en (og de fleste andre mærker) så vidt min erfaring er - heldigvis. (mener at have hørt at dell (eller var det acer..) der havde med nogle dog).
Avatar billede bjur Nybegynder
09. august 2005 - 14:50 #4
Tak for hjælpen. Sender lige pointene imorgen, når jeg har modtaget den.
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. august 2005 - 15:04 #5
Du lægger bare et svar selv som du accepterer - jeg takker nej.