Avatar billede uneerup Nybegynder
09. august 2005 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

flere domainer til én webservere

Hej alle,

Jeg får min hjemmeside hostet ude i byen. Den hedder f.eks. xxx1.dk

Jeg kan så tilknytte et domaine til denne. Den hedder så f.eks.
xxx2.dk

Det jeg så gerne vil spørge om er. Er det muligt at få xxx2.dk til at pege ned på default.asp?id=90

Jeg mener, kan man lave en detector der finder ud af hvilket domaine man kommer fra og så redirector én hen til den rigtige placering.... i dette tilfælde default.asp?id=90.

Håber det er et nemt spg:-)

/Ulrik
Avatar billede pehory Nybegynder
09. august 2005 - 19:07 #1
Det skal du nok spørge din udbyder om. Jeg kan i mit kontrolpanel til mit webhotel redirecte mine adresser hvis jeg vil.
Avatar billede uneerup Nybegynder
10. august 2005 - 08:05 #2
De siger, at jeg kun kan tilknytte domainer til roden, eller en given mappe. Kunne jeg redirecte tilbage i mapperne ville det jo være perfekt, men det kan jeg jo ik.

Men kan man ikke lave et script det kan detecte hvilket domaine man kommer fra...?
Avatar billede uneerup Nybegynder
23. september 2005 - 00:03 #3
lukker