Avatar billede neewbie Nybegynder
09. august 2005 - 08:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Design til skønhedsklinik

Heey eksperter.... vil gerne have et design til en kosmetolog side... 'Nogen der evt kunne komme med et forslag, der er frit slag på alle hylder.... Jeg havde selv tænkt mig, at siden måske var lidt hvid i det, og et eller andet der beskriver skønhed, måske noget med noget lyserødt.

Håber i vil komme med nogen flotte forslag...
Avatar billede goose Nybegynder
09. august 2005 - 09:47 #1
Tror næppe der er nogen der vil komme med et komplet design for 200 point, der er jo firmaer/personer der lever af at lave professionelt webdesign.

Prøv og lav noget selv og så få noget feedback istedet for.

Just my 2 cent :o)

/Goose
Avatar billede bill20 Nybegynder
09. august 2005 - 10:49 #2
Avatar billede younk-dk Nybegynder
09. august 2005 - 13:49 #3
Vil godt lave et til dig, men har du selv en idé om hvordan du har tænkt dig at få siden til at se ud. Og efter som den skal bruges til en skønhedsklinik skal der også bruges en del matriale for at få sådan en side op og køre.
Avatar billede miss-g Seniormester
10. august 2005 - 00:00 #4
Avatar billede neewbie Nybegynder
11. august 2005 - 08:13 #5
Nicolin... kan rigtig godt lide dit forslag... kan jeg evt få en psd fil?
Avatar billede miss-g Seniormester
11. august 2005 - 11:22 #6
Selvfølgelig kan du få psd filen, hvis du kan acceptere forslaget *S*
Avatar billede neewbie Nybegynder
11. august 2005 - 15:51 #7
sådan miss-g :)
Avatar billede miss-g Seniormester
11. august 2005 - 18:14 #8
Takker.

Klik på siden for at downloade psd filen (har pakket den som rar).

Har du nogle problemer med at hente filen skriver du bare igen.
http://www.nicolin.dk/div/kosmetik.htm