Avatar billede uebelin Nybegynder
08. august 2005 - 20:24 Der er 4 kommentarer

installering af hp deskjet 3650

Jeg kan ikke installere min hp deskjet 3650-printer på min nyanskafne stationære pc (Medion) - får besked om at jeg mangler filen hpzinc09.dll. På mine to bærbare (compaq og acer) er der ingen problemer og alle kører xp. HP's egen support er mildest talt ikke meget bevendt og downloader man installationsfilen fra hjemmesiden står man med samme (mangel på) resultat. Nogen med gode idéer ?
Avatar billede milter Ekspert
08. august 2005 - 23:39 #1
Avatar billede milter Ekspert
17. august 2005 - 15:58 #2
Er der nogen fremskridt ?
Avatar billede uebelin Nybegynder
17. august 2005 - 16:56 #3
Både og - af en eller anden grund fungerende den automatiske installering - uden disk - pludselig og virkede i flere dage, hvorefter der nu ikke udskrives noget som helst, får blot den meget nøgterne besked "dette dokument blev ikke udskrevet". Overvejer lige i øjeblikket simpelthen at købe en ny printer.....gider ikke mere! Men super mange tak for hjælpen.
Avatar billede milter Ekspert
18. august 2005 - 20:53 #4
Velbekom. Husk bare at lukke spørgsmålet her ved at lægge et "Svar" og så selv acceptere det :)