Avatar billede udvikler Nybegynder
08. august 2005 - 13:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Wamp.. kan kun åbne når man er logget ind som admin

Hejsa..

Jeg har for ca. 2 måneder siden downloadet wamp som indenholder både apache php phpmyadmin og mysql i sig man skal bare download en ting! men det virker kun hvis man er logget på som administrator af computeren, det er altså lidt træls. Kan det ikke ændres ?

NB hvis man prøver at åbne wamp når man er logget ind som almindelig brugere kommer der ikke nogen synlig fejl.. der sker bare intet.. også når man kigger i de ikoner som er nede i højre hjørne ved uret på computeren så står der: WAMP5 - None of 2 services running
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 13:54 #1
kan du ikke aktivere WAMP når du ikke er inde som administrator?? Det gør du nede i  højre hjørne!

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 13:55 #2
NB! PHPMyAdmin er ikke med i WAMP pakken desværre.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 13:56 #3
Ellers fin mappen "WAMP" i stifinder og aktivér serveren der!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 14:03 #4
...og et svar :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. august 2005 - 14:14 #5
Hvilken fil skal jeg klikke på i stifinder ?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 16:00 #6
du skal ned i C:\wamp    klik på det blå wamp server ikon!
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. august 2005 - 16:13 #7
Jamen, hvis jeg klikker på det siger den det samme.. WAMP5 - None of 2 services running
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 16:19 #8
prøv at dobbeltklikke på "apache" logoet og sig "connect".

mvh
Mads
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. august 2005 - 16:42 #9
Fandt selv ud af det - eller, jeg geninstallerede bare wamp :)

Så jeg lukker og slukker
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 16:46 #10
jeps ok ;-)

Du kan også restarte services hvis det skulle være.

ha det godt!
mvh
Mads
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. august 2005 - 16:58 #11
Det havde jeg også prøvet så det var nærmest den eneste udvej
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. august 2005 - 16:59 #12
Ups.. kom til at trykke lidt for tidligt :)

Der skulle have stået:

Det havde jeg også prøvet så det var nærmest den eneste udvej at geninstallere

Men tak! og du må også have det godt.. ;)