Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 11:56 Der er 20 kommentarer

hjælp

hey all sammen jeg har en 3d chatter som jeg ikke kan fin fejl i
vis der er en som der har netslottet php/ fil som der vil giv mig dem til jeg kan laver den
Avatar billede waztedb0t Nybegynder
08. august 2005 - 11:57 #1
prøv nu hold jeres kæft med de copyrighte 3dchatte.. i har ikke copyright på dem og de er uvlolige.. og find en bedre overskrift..

Klamme idiot..
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 12:00 #2
hvad snakker du om styer dig lige med at siger hold min kæft !!!!
Avatar billede roenving Novice
08. august 2005 - 12:07 #3
Netslottets php-filer tilhører netslottet ...

-- og copyright har man automatisk til _alt_ man laver !-)
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 12:09 #4
det kan jeg ikke brug til nogen
Avatar billede keysersoze Guru
08. august 2005 - 12:49 #5
dette minder virkelig meget om mange af de tidligere "netslottet"-tråde der kører - bla http://www.eksperten.dk/spm/606041

Anyway - Hvis der mangler nogle filer må du kunne downloade dem igen derfra hvor du oprindeligt fik dem. Hvis fejlen stadig er der tror jeg det er lettest at kontakte netslottet direkte og få rettelserne gennem dem.
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:09 #6
er der ikke nogen der har netslottet php/ fil i kun send mig dem på min w-mail
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 13:39 #7
daem >> hvad er det du ønsker hjælp til? hvis du viser os din kode kan det være vi kan hjælpe dig den vej :o)
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:42 #8
TROR DU SELV JEG GIV MIN FTP KODE HER IND ?
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 13:44 #9
du må ikke have to spørgsmål åbne på samme tid
http://www.eksperten.dk/spm/638257
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 13:46 #10
ftp? Hvem snakker ftp
Hvis du har fået lov at netslottet.dk til at gengive deres chat kan du jo få dem fra dem :o)
Og hvis du vil lave din egen chat så kan vi hjælpe dig hvis vi ser din kode
Vi har ikke adgang til netslottets filer, og i øvrigt kan man ikke bare videre distribuere copyrightet materiale herigennem
--
Hvis du har en fil du har et problem med som ikke virker, så kan du bare vise den så hjælper jeg dig gerne alt jeg kan
Det er det bedste jeg kan klare
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:48 #11
har du msn busschou
Avatar billede roenving Novice
08. august 2005 - 13:49 #12
-- og som busschou skriver, må du ikke have to åbne spørgsmål om det samme, så du skal lukke dette, hvis du vil undgå, at en coadmin lukker det !-)

-- se iøvrigt på faq'en: http://expfaq.1go.dk !o]
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 13:52 #13
ja jeg har msn :o)
Men da jeg ikke vil have alle mulige på den giver jeg den ikke ud ;o)
Jeg er herinde for at hjælpe herinde
De problemer du har er der måske også andre der har
Derfor er eksperten i mine øjne et godt opslagsværk
Hvis andre har samme problemer kan de så også se løsningerne her :o)
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:56 #14
busschou vis du har en E-mail som du ikke brug til jeg kan send dig det filer så kan du siger det til mig her ind hvorden jeg skal laver dem
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 13:58 #15
daem >> som jeg hører det igennem den anden tråd, så er der tvivl om hvorvidt det er dine filer eller om det er andres. Da jeg ikke vil indblandes i ulovlighedder må du nok desværre selv klare det. sorry men sådan er det
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 14:00 #16
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/daem.dk/public_html/v2/inc/sql.php:9) in /var/www/daem.dk/public_html/user.php on line 5

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/daem.dk/public_html/v2/inc/sql.php:9) in /var/www/daem.dk/public_html/v2/inc/header.php on line 2
---------------------------------------------------------------------
fejl
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 14:02 #17
det er jo php fejl
Så vil jeg foreslå dig at lukke spørgsmålet her i javascript kategorien og gå videre med din fejl i php kategorien :o)
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 14:04 #18
okk
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 14:09 #19
så skal du lægge et svar og godkende det :o)
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 14:10 #20
og evt give dem dine fejl medelelser i php kategorien , sammen med filernes indhold
Ellers kan de ikke hjælpe dig :o)
Jeg kan desværre ikke så meget php så kan ikke rigtig hjælpe dig