Avatar billede kirkeby Nybegynder
07. august 2005 - 14:27 Der er 9 kommentarer

hvordan for jeg en side på mit lokale netværk

Hej !

Jeg har en "server" der kører med en side på nettet, den bruger apache.

men jeg vil gerne kunne køre en side for local netværket på computeren også, så de begge bliver kørt på den enes computer..

dem der kommer udefra skal kunne se side x, og dem på local netværket side y.

hvordan får man det til at virke ??
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. august 2005 - 14:29 #1
I den mappe hvor du har din lokale server liggende lokalt skal der være en mappe der hedder "www" der skal du ligge dine websider.

Såkan du se dine sider ved at skrive "localhost" i din browser.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. august 2005 - 14:30 #2
nej jeg har vist misforstået dit spørgsmål...sorry!
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2005 - 14:37 #3
du skal nok lave en virtual host og skelle ekstern og intern via hostnavn
Avatar billede leif Seniormester
07. august 2005 - 14:43 #4
Hej igen !

Du skal lave en VirtualHost som arne_v skriver, læs http://www.eksperten.dk/artikler/218 så skulle du kunne gøre det !
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2005 - 18:29 #5
kirkeby>

kommet videre ?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. september 2005 - 21:06 #6
??
Avatar billede kirkeby Nybegynder
11. november 2009 - 22:52 #7
Hej Arne og Leif !

er i stadig aktive herinde, må i gerne afgive et svar..  :-)

Mvh Kirkeby
Avatar billede arne_v Ekspert
11. november 2009 - 22:57 #8
ok
Avatar billede leif Seniormester
12. november 2009 - 12:17 #9
Svar.