Avatar billede jamo98ac Nybegynder
07. august 2005 - 13:27 Der er 3 kommentarer

Fodnoter!! Mine fodnote flytter sig op

Hejsa,

Jeg sidder og lave opgave. Mine fodnoter er begyndt at flytte sig længere op på siden selvom min opsætning står til at de kun skal være 1,25 cm fra bunden. Er der nogle som kan hjælpe mig?

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen

Jacob
Avatar billede jkrons Professor
07. august 2005 - 13:54 #1
Opsætningen styrer så¨vidt jeg ved kun sidefod, ikke fodnoterne, som altid placeres over sidefoden.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. august 2005 - 16:09 #2
Fodnoterne placeres altid over sidefoden, som jkrons beskriver. Du skal dog være opmærksom på en bug i word, der betyder at du kan komme ud for at en fornote placeres på den forkerte side i forhold til der hvor den skal sidde. Eneste måde at klare denne på (så vidt jeg ved) er at skaffe lidt extra plads på den side fodnoten skal trækkes om på ved at sætte linieafstanden ned mellem afsnittene. PRoblemet opstår på grund af beskyttelse mod horeunge
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 09:32 #3
Prøv at sætte vis/skjul-golfkøllen til og se, om du har lavet nogle utilsigtede linieskift nede hos fodnoterne.