Avatar billede ferox- Nybegynder
06. august 2005 - 21:02 Der er 2 kommentarer

windows 64-bit hjælp!

Hi alle eksperter!
Jeg skal bruge lidt hjælp til mit windows 64-bit. Jeg mangler nemlig et program ligende demon-tools til at lave et virtuelt cd drev; til alle mine iso filer.
Problemet består så i at jeg ikke kan installere demon-tools på 64-bit. Så nu vil høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med at finde et andet program?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
07. august 2005 - 00:48 #1
er opgaven blot at læse iso-filer - så forsøg med winrar. http://www.rarsoft.com/rarnew.htm
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2005 - 10:38 #2
P.s. kategorien er e-løsninger - mon ikke den er LIDT forkert???
Vil anbefale dig at lukke her og oprette spørgsmålet igen i Windows XP kategorien ;)