Avatar billede scootermarkedet_dk Nybegynder
06. august 2005 - 15:54 Der er 12 kommentarer

Kapital søges

Kapital søges STRAKS til start af www.scootermarkedet.dk

Budget til start ca. 350.000 kr.
Budget inkl udgifter og annonce salg forventet årsomsætning 5 mio.

hvis det har din interesse så kontakt salg(@)scootermarkedet.dk

Jens
Avatar billede opstarteren Nybegynder
12. august 2005 - 10:19 #1
Hvad får man for de 350000 kr. ? 50% af virksomheden?
Avatar billede trophymanager Nybegynder
13. august 2005 - 22:10 #2
Ja lige i øjeblikket vil jeg sige hjemmesiden er mindst en halv mil værd ;)
Avatar billede opstarteren Nybegynder
15. august 2005 - 16:30 #3
kan da fortælle at jeg blev tilbudt 10 % for 350.000 kr. Hvor useriøst er det ikke!
Avatar billede kotler Nybegynder
15. august 2005 - 19:00 #4
Har ærlig talt lidt svært ved at se, hvorfor I vil overveje at investere i noget, der er SÅ lidt gennemarbejdet.
Avatar billede opstarteren Nybegynder
15. august 2005 - 20:11 #5
overvejer? skrev en mail, fik et svar. Er overhoved ikke int....nu :-)

Tror aldig at de finder penge på den måde
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
25. august 2005 - 17:20 #6
hvordan kan en hjemmeside uden egentlig indhold være en halv mil værd ?
ingen penge ingen besøgende = ingen penge værd.
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
09. september 2006 - 23:21 #7
... hmmmm jeg ville da gerne købe sex.com for 350 000 ... selv vist den ikke have indhold - jeg tænker jeg nok kunne trække en bruger eller 2 :D om ugen
Avatar billede j3ppah Novice
30. juli 2007 - 13:27 #8
hehe det jo til grin det der :P
og en sms konkurrence der slutter en gang i år 2008 :P... hehe aldrig i mit liv vill jeg overveje at inversterre :P
Avatar billede jenslykke Nybegynder
30. juli 2007 - 18:47 #9
ok så lad mig lige pointere lidt.

Hvem er de største forbrugere af sms service i DK.. Unge drene mellem 14 0g 17 år.

Brugtmarkedet for scootere vokser og vokser.
Dvs der bliver solgt flere og flere nye.
OPAD måske er det benzinprisernes himmelflugt, eller det at der kommer mere og mere myldre trafik i større byer!!

Annoncemarkedet for scootere er kun gået en vej OPAD..

Jens
Avatar billede snowball Novice
30. juli 2007 - 19:18 #10
Jens: Er du venlig at forklare sammenhængen mellem brugerne "jenslykke" og "scootermarkedet_dk"? Det er som nævnt i reglerne ikke tilladt at have mere end 1 bruger på Eksperten, og meget tyder på den sidste blot er oprettet for at skabe lidt reklame (er godt klar over den ikke har været i brug i lang tid)

Snowball / Admin
Avatar billede kotler Nybegynder
30. juli 2007 - 21:57 #11
Det giver skam fin mening, hvis man lige kigger på linket i bunden af Jens' indlæg i denne tråd.
http://www.amino.dk/view.asp?topicID=15838
Men der er da god spas i både sms-konkurrencen, konceptet og den værdi, som der forestilles at hjemmesiden er værd.
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2007 - 01:52 #12
<ole>

For 350.000 kr. kan man evt. købe syv af den slags sites af mig, hvis det - mod al forventning - skulle have interesse ... og man får vel at mærke 100% ejerskab til alle syv  ;D

/mvh
</bole>