Avatar billede fetmule Nybegynder
06. august 2005 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgardering fra msn 4.7 til 7.0

Hej

jeg vil gerne slippe af med min medfølgende msn 4.7 til xp home.
Kan jeg bare opgadere, eller skal jeg slette 4.7 først, og så downloade 7.0 ?.
Hvis jeg skal slette msn 4.7 fra mit windows xp home, hvordan gør man det så +

vh.
Avatar billede strych9 Praktikant
06. august 2005 - 15:38 #1
Der findes ikke nogen MSN 4.7
Derimod følger der Windows Messenger 4.7 med til Windows.
De to kan godt installeres på samme tid, så bare installer.

Hvis du vil fjerne Windows messenger kan du gøre det fra kontrolpanelet tilføj/fjern programmer.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
06. august 2005 - 15:46 #2
Gennem kontrolpanelet kan man kun fjerne div. genveje, programmet kan ikke fjernes her.
Hvis du vil fjerne Windows Messenger skal du gå ind i start-menuen -> kør og skrive 'RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove' (uden ')
Dette fjerner programmet helt.
Du skal være opmærksom på at enkelte ting gør brug af Windows Messenger. Du vil eksempelvis ikke kunne bruge Fjernsupport hvis du fjerner Messenger. Den kan naturligvis installeres igen, hvilket foregår gennem Windows Update.
Avatar billede fetmule Nybegynder
06. august 2005 - 16:06 #3
Grrrrr, jeg ved at man kan have begge installeret på samme tid, men det er lidt træls, surt er det da også at det fjersupport forsvinder hvis i uinstallerer den medfølgende msn....
tænker, hvad det bedste er for mig..
Avatar billede strych9 Praktikant
06. august 2005 - 16:07 #4
afinstaller den nu bare fra tilføj/fjern programmer -> tilføj/fjern windows komponenter. - Den kommer ikke til at genere dig igen.
Avatar billede fetmule Nybegynder
06. august 2005 - 16:27 #5
Jeg prøvede begge af jeres forslag, og fandt ud af schwarz84 får points, da det virkede bedst for mig.

vh.