Avatar billede pcgaming Nybegynder
04. august 2005 - 17:41 Der er 1 kommentar

Nyt Battlefield på vej!

Har læst at der er en udvidelse af Battlefield 2 på vej :P Det kommer til at hedde Battlefield 2: Special Forces, og det bliver noget i stil med S.W.A.T. Der er også nogle screenshots :P Man kan se det hele her: http://www.pcgaming.dk/ under nyheder, eller ude i venstre side :P
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. august 2005 - 18:09 #1
YES! og så udkommer SONY PSP den 1.september også...så kan man med god stil gå i vinterhi med dette til den tid.

mvh
Mads