Avatar billede mac123 Nybegynder
04. august 2005 - 09:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Flette dokument

Hej,
Jeg har et Word-dokument der fletter adresser med en Excelfil og det virker helt perfekt MEN, hvis jeg gerne vil rette teksten til nogle af modtagerne, ændrer den jo brevet til ALLE modtagere.
Kan nogen hjælpe mig med denne.

Mac
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 09:15 #1
Du fletter til Nyt dokument, så kan du tilrette de enkelte breve !
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 09:15 #2
Der er jo lige netop det der normalt er fordelen ved at flette er at du får mange ens breve meget hurtigt !
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. august 2005 - 09:23 #3
Kan du ikke lave et felt, som indeholder den tekst som kun nogle af modtagerne skal have, og hvor dette felt er tomt for dem der ikke skal se teksten.
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 09:33 #4
Tja, okay ! Sådan kunne man også gøre det ! Lave et ekstra felt i sin Excel fil sætte det ind i flettedokumentet, der vil jo kun såt det der står i Excel filen !
Avatar billede mac123 Nybegynder
04. august 2005 - 11:49 #5
Jeg fletter til nyt dokument, jeg takker for hjælpen.
Point til Leif

Mvh
Mac
Avatar billede mac123 Nybegynder
04. august 2005 - 11:51 #6
Hvordan giver jeg point?
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 11:53 #7
Ja, du har lige givet dig selv dem !

Som spørger er det sjældent du skal ligge et svar ! Kun hvis du ønsker at du selv skal have point.
Avatar billede mac123 Nybegynder
04. august 2005 - 20:42 #8
Kan jeg ikke overføre dem til dig Leif?
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 21:09 #9
Normalt kan du bare oprette et nyt spørgsmål i samme kategori som spørgsmålet med overskriften "Point til bruger" husk at ligge et link til det oprindelige spørgsmål samt i det oprindelige spørgsmål ligge et link til det pointene.

Jeg overlever nok uden de 30 point !
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 21:09 #10
Avatar billede vejmand Juniormester
08. august 2005 - 08:33 #11
Avatar billede leif Seniormester
08. august 2005 - 08:36 #12
Har smidt et svar i spørgsmålet !