Avatar billede hostgirl Nybegynder
04. august 2005 - 09:03 Der er 1 løsning

Rapporter og valg af printer, hvordan?

Hej eksperter

Jeg er ved at lave et lille ordresystem, og jeg ønsker at lave en rapport, ligesom i access. Hvordan gør man det i vb.net, samt advanceret printer box, idet printet skal ligge ned.

System fungere således: Alt data er gemt i access database, og det skal jeg hente frem og lave til en form for faktura. Mit problem er ikke at hente fakturaen, men at lave skabelonen/rapporten til hvordan det bliver opstilltet på en printer venlig side.

Håber i forstår hvad jeg mener og kan give lidt råd og vejledning. Jeg søger nødvendigvis ikke en færdig kode, men kode stykker og/eller links ville da være til stor nytte.
Avatar billede hostgirl Nybegynder
02. august 2007 - 11:39 #1
lukker denne tråd