Avatar billede craven Nybegynder
03. august 2005 - 22:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan jeg finde de gamle indstillinger for mail-konti?

Jeg har installeret ny HD men har stadig "slave"-adgang til den gamle. Nu mangler jeg bare de gamle indstillinger for mail-konti. (PW, Brugernavn osv) Kan jeg finde dem et sted??? Win2000
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 22:32 #1
Nej ikke hvis du ikke har taget backup af dem (eksporteret dine settings)
Avatar billede craven Nybegynder
03. august 2005 - 22:41 #2
Jamen! :-) HD'en ved da ikke at den ikke er master mere? Eller er det noget der ligger i styresytemet?
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 22:46 #3
nej det er nemlig korrekt, og da disse oplysninger står i den gamle registreringsdatabase, kan du ikke trække dem ud, kan du boote op fra den gamle diske, vil du kunne eksportere dine konti og lignende, men ellers nej.
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. august 2005 - 22:59 #4
er det ikke bare at hive .pst filen over på den nye disk ?
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 23:05 #5
nej for Outlook express benytter *.DBX filer og ved både Outlook og outlook express gemmes konti i reg. databasen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. august 2005 - 00:03 #6
Du kan finde dit username i reg.-basen, men dit password er krypteret, og vil derfor ikke sige dig noget.
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 03:01 #7
kunne man forvente noget feedback ?