Avatar billede prisoner_97p904 Nybegynder
03. august 2005 - 19:59 Der er 1 løsning

DotNetNuke (VS.net 2003): Circular reference dependency

Hey!

Jeg vil lave et modul til DotNetNuke (version 2.1.2) i Visual Studio .net 2003, og jeg har loaded DotNetNuke.sln ind og kan fint compile projektet. Jeg tilføjer et Classproject (modulet) og laver en reference til DotNetNuke.dll og så skal jeg også lave en reference til modulet i DotNetNuke, men så kommer der en fejl: "A reference to "modulet" could not be added. Adding this project as a reference would cause a circular dependency". Jeg mener en gang at få tilføjet referencer begge steder, og fik modulet til at virke, men nu kan jeg ikke få det til at virke (kan godt tilføje reference til DotNetNuke hvis jeg fjerner DNN-referencen fra modulet, men så har jeg samme problem der...).
Avatar billede prisoner_97p904 Nybegynder
04. august 2005 - 15:21 #1
Har selv fundet en løsning til problemet!
Lavede et class library som havde alle referencerne, og så tilføjede jeg mit module (og alle de andre modules) til denne og lavede en reference til DotNetNuke i mit module.