Avatar billede unknown_someone Juniormester
03. august 2005 - 12:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne jpg

Jeg har fået tilsendt en CD med en del billeder på men jeg kan ikke åbne ca halvdelen af dem. der er ikke noget prewiev i windows og forsøger jeg at åbne gennem photoshop meldes fejlen; "Kunne ikke åbne xxx da JPEG-mærke segmentlængden er for kort.

Hvordan kan jeg få åbnet billederne?
Avatar billede hcma Novice
03. august 2005 - 12:18 #1
kan du åbne dem i paint eller Irfanview ?
Avatar billede unknown_someone Juniormester
03. august 2005 - 12:27 #2
nej
Avatar billede milter Ekspert
03. august 2005 - 22:41 #3
Hvis du højreklikker en af filerne > Egenskaber > Hvad siger den der om størrelse?

Det kunne skyldes, at filen er ødelagt eller ikke er blevet brændt korrekt.
Avatar billede slaven Nybegynder
29. august 2005 - 14:22 #4
-Ved godt det måske lyder åndssvagt.. men havde selv samme problemer .. Prøv at åbne dem med IE ...
Avatar billede unknown_someone Juniormester
26. januar 2006 - 09:27 #5
det lykkedes mig ikke at åbne billederne før det var for sent - og det var på en gammel win95 maskine. Jeg lukker her.