Avatar billede brownghost Nybegynder
02. august 2005 - 18:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronerisering outlook 2003 og mobil via bluetooth

findes der ikke et godt program der kan Synkronerisere min outlook 2003 med min mobil telefon via bluetooth.
det program der følger med telefonen virker ikke :( (sony ericsson)

så er på udkigt efter et godt program der kan det :)
nogle der kender til sådane programmer ?
Avatar billede schwager_dk Nybegynder
27. september 2005 - 16:00 #1
Hvis det bare er dine kontaktpersoner du vil have synkroniseret med outlook kan du bruge FMA. Det kan downloades fra http://fma.sourceforge.net/. De arbejder i øjeblikket på en ny version - det er muligt at denne også kan synkronisere dine mail. Med dette program kan du desuden styre mange forskellige programmer på din PC. Eks. PowerPoint, Winamp eller bare musen.
Programmet understytter indtil videre KUN Sony Erichsson telefoner og ikke alle modeller. Jeg bruger programmet med en K700i, hvilket virker godt.
Avatar billede brownghost Nybegynder
27. september 2005 - 16:49 #2
tak kender det godt. dog virker det ikke optimalt :(
men godkender dig.
har købt ny tlf hvor det virker. med SonyErrisson program osv.