Avatar billede wulffe Nybegynder
30. juli 2005 - 23:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

counterstrike source server status

hejsa, jeg kunne godt tænke mig om det muligt at få sådan noget "server status" dims til min clan website. Jeg havde tænkt på man kunne se hvor mange spiller der var , hvad map der var på, hvor mange spillere der var og hvad ipen er (der må også evt være et lille billed af den map som der spilles) og kunne være dejligt om der stod Admin : yes eller no, altså hvis der var en bestemt STEAM ID  på servern så skrev den yes  ( og der skulle kunnes skrives flere steam ider :))

Altså det jeg håber nogle vil hjælpe mig med at få fat i:
Server status script som kan
Se ip addresen
Hviken map der spilles
antal spillere
om der er en admin tilstede (Dvs der skal kunne indtastes flere steam id'er men vil kun have hvis det er muligt at få "admin til stede")
Og ikke mere :)
Håber der vil være en rigtigt rar person som ivl hjælpe mig ;)
NB det skal være til en Counter-Strike:Source server ;)
Avatar billede mewm Nybegynder
31. juli 2005 - 11:59 #1
Du skal have noget det heder hedder counterstrik queries..

Der er en masse du frit kan downloade her: http://www.counter-strike.com/csmods.php

Jeg har dog ingen erfaring om hvordan det sættes op, men eller kan du bare kontakte mig på irc. Jeg hedder Mewm. Så skal jeg nok se opm jeg kan hjælpe dig igennem
Avatar billede wulffe Nybegynder
31. juli 2005 - 18:20 #2
Hvordan skal jeg dog kontakte dig på mirc ;)? siden jeg ikke ved hvordan jeg direkte går hen til dig
Avatar billede jaw Nybegynder
02. august 2005 - 15:32 #3
Vil så lige sige, at ifølge reglerne skal løsningen gives herinde hvis der skal gives point. Der kan jo nemt være andre, der gerne vil have hjælp til det om 2 måneder - og hvis løsningen så blev givet på irc, er den nul-og-niks værd...
Avatar billede mewm Nybegynder
20. august 2005 - 01:15 #4
sry