Avatar billede t-hviid Nybegynder
30. juli 2005 - 12:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pauseskærm

Ja, jeg ved ikke om det hedder det, men jeg har en lille ting der irreterer mig. Jeg har en HP 3715 der fungerer fint med navigon gps. Men pda'en går i en form for pauseskærm efter 10 min hvor den viser et show med de billeder der er i den og en oversigts kalender for måneden. Så man skal sidde og prikke til skærmen det meste af turen for at kunne se kortet og de informationer der er. Kan pauseskærmen ikke slåes fra?
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. juli 2005 - 12:25 #1
Husk stylus inde og der kommer en menu frem - der kan du vælge at den ikke skal starte automatisk.
Bruger du den ikke ellers hellere kan du derefter flytte/slette filerne, så du har det mere plads at arb på.

Filerne er hhv. billederne + \Program files\Dockware\
Dvs. det er dem jeg lige kender til.
Avatar billede t-hviid Nybegynder
30. juli 2005 - 14:00 #2
Er det under setting jeg skal finde stylus ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. juli 2005 - 14:42 #3
sorry..

Stylus er den lille "pen" du bruger på skærmen for at styre.
Hold den nede et stykke tid når der er pauseskærm, og så kan du slå automatisk start fra.
Avatar billede t-hviid Nybegynder
30. juli 2005 - 16:51 #4
nåår er ikke lige blevet hardcore bruger endnu :-) Tak for hjælpen!
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. juli 2005 - 16:58 #5
Så lidt - og man skal jo lige have en chance for at komme ind i det nye grej.

Husk at luk spørgsmålet.