Avatar billede drystin Nybegynder
29. juli 2005 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

driver til DWL-G122 som er en usb wireless netværk, fra D-link.

Hej.

Jeg har kigget efter en driver til DWL-G122 som er en usb wireless netværk, fra D-link.
Jeg vil høre om der er en som ved hvor jeg kan finde en driver til Acer n30 så jeg kan køre det fra en PDA eller om der er nogen som kan lave sådan en driver til mig.
jeg har desværre forgæves ledt efter sådan en.
Systemet er :
Microsoft pocket PC Version 4.20.0 (build 14053)

håber i kan hjælpe mig.

Mvh
Drystin
Avatar billede drystin Nybegynder
29. juli 2005 - 22:18 #2
Der er ikke til pocket PC men alm. windows.
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2005 - 22:25 #3
Det findes ikke, og det kan næppe laves sådan lige uden videre. Hvis du vil have Wi-Fi på din Acer, så skal du have et SD-kort. Drop USB-host - det virker næsten ikke til noget på PDA.
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2005 - 22:25 #4
Sorry - det var ment som et svar.
Avatar billede drystin Nybegynder
04. september 2005 - 09:16 #5
Tak for det alligevel, det var bare hvis det kunne lade sig gøre, havde en extra usb net dims, men den kan bruges til en af de andre computere som har tråd i netværket. :-) så den går ikke til spild..

men tak.