Avatar billede djkassen Nybegynder
29. juli 2005 - 17:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kunne godt bruge noget hjælp til min webshop

www.pmp-import.dk trænger til lidt hjælp for at komme til at se endnu bedre ud. Jeg har betalt så jeg starter op med denne standard udgave af shoppen men ville gerne høre hvad der ellers kunne gøres. Og hvordan jeg nemmest får designet et banner til siden som skal sidde helt i toppen

Vil også gerne have at vide om der er noget der er dårligt skrevet eller om der er noget andet jeg bør lave om/ tænke over på forhånd tak
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
29. juli 2005 - 22:42 #1
Rent grafisk er din side meget stille. Det er egentlig både godt og skidt idet siden er meget nem at overskue fordi der ikke er bannere og diverse reklamer og slogans der kører.

Dermed er din side let at overskue for brugeren og det er absolut et + når vi taler om brugervenlighed.

Det simple designer skidt på den måde at siden er for beskeden, nok er den let at overskue ja, men dit hjemmesidens grafiske udtryk er dit firmas ansigt udaftil.

Du kunne godt have brugt lidt mere tid på et ordentligt banner, det ser nemlig meget skrabet ud som det er nu.

Så på det rent brugervenlige plan er siden god fordi den er overskuelig, rent grafisk kunne den godt trænge til en "ansigtsløftning".

Så jeg synes at du skal bruge tid på at gennemtænke et design der kunne udstråle en lidt mere proffesionalitet.

Håber du kan bruge krtikken....jeg ønsker dig ihvertfald held og lykke med shoppen, skriv hvis du vil have mere vurderet.

mvh
Mads
Avatar billede mobius6 Juniormester
30. juli 2005 - 13:18 #2
enig i at banneret skal have en tur.

-- rollOver farven på menuen er alt for lys på en almindelig TFT skærm forsvinder teksten helt.

-- der er en lang række mindre skave/tastefejl og forkerte ord-delinger :)
disse bør rettes.

-- der mangler generelt en mere uddybede produktinformation om de enkelte produkter.
fx
Featuring:
- Læder rem (kan den justeres er der prepereret huller)
- Stål bagside (hvad er forsiden så lavet af?)
- Japansk urværk (er det godt, hvad er det det der gør det til et salgargument?)

- Lavet af Chronovski (hvem er chronovski, måske et link eller info er på sin plads)

-- billederne er (på TFT) generelt meget lyse og det er lidt svært at se detaljer

-- kontakt siden er lidt for "hemmelig" som køber er det rart fx at kunne sende en FAX eller ringe til en telefon, det virker meget som om det er svært at komme i kontakt med sælger?

-- når man klikker på et produktbillede forventer man som bruger at få lov til at se produktet i et større billede, istedet bliver man skudt videre til en side med etendnu mindre billede?

generelt se det fint ud, der er et par småjusteringer, men ellers er du godt på vej
men se at få lidt flere produkter på i en fart.
her er lidt inspiration: http://www.made-in-china.com/
sig til hvis du mangler hjælp til køb :-)
Avatar billede djkassen Nybegynder
31. juli 2005 - 21:55 #3
Tak for kommentarene, kan godt se at kontakt siden er lidt skjult gør hurtigt noget ved det.

Smid lige en mail til mig mobius6 hvis du gerne vil hjælpe lidt med nogle produkter til djkassen@gmail.com

Takker for svarene af jer begge og den tid i gad at bruge :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. juli 2005 - 21:57 #4
jeps! tak for point ;)

mvh
mads