Avatar billede harisk Nybegynder
29. juli 2005 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

join mellem tebelvariabler og "rigtige" tabeller

FROM
    dbo.SinglePurchaseDeal spd INNER JOIN
    @ServicePurchaseStartDates ON @ServicePurchaseStartDates.SerialNumber = spd.SerialNumber INNER JOIN
    dbo.SinglePurchaseDealStatus ON spd.SerialNumber = dbo.SinglePurchaseDealStatus.SerialNumber INNER JOIN
    dbo.SinglePurchaseReporting ON
    spd.SinglePurchaseReportMethodID = dbo.SinglePurchaseReporting.SinglePurchaseReportMethodID INNER JOIN
    dbo.CitizenData ON spd.CitizenID = dbo.CitizenData.CitizenID
WHERE
    (spd.ResponsibleProviderEmployeeID IN (SELECT EmployeeID FROM @Employees)) AND
    (dbo.SinglePurchaseDealStatus.Status = 3) AND
    DATEDIFF(dd,ISNULL((
                    SELECT TOP 1
                        CreateDate
                    FROM
                        dbo.ProgressionReport
                    WHERE
                        (SerialNumber = spd.SerialNumber) AND (Locked = 1)
                    ORDER BY CreateDate DESC
                        ),@ServicePurchaseStartDates.StartDate), getdate()) - dbo.SinglePurchaseReporting.ReportInterval > @NextInterval
ORDER BY
    DueDate

det ovenstående kode resulterer i en fejl på linien lige efter WHERE clause. er det pga min midlertidige tabel?? kan den "joines" til rigtige tabelelr??
Avatar billede harisk Nybegynder
29. juli 2005 - 15:07 #1
"på linien lige efter WHERE clause" skal forstås som linien lige under. :)
Avatar billede harisk Nybegynder
01. august 2005 - 15:29 #2
problemmet er løst :D
Avatar billede harisk Nybegynder
07. juni 2006 - 09:53 #3
lukker