Avatar billede frank74 Nybegynder
27. juli 2005 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen kontakt til mine databaser.

Jeg kører IIS på en windows 2003 server hvor jeg har et par private websites med adgang til flere Access databaser. I går virkede det hele fint men i dag får jeg denne fejl:
---
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x9d4 Thread 0x908 DBC 0x15d8374 Jet'.
---
Jeg har været inde på http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q295297 og fulgt deres svar uden held...
Nogen der kan hjælpe??
PS. Se evt. også her: http://www.eksperten.dk/spm/587341
Avatar billede Spotgun Seniormester
27. juli 2005 - 15:48 #1
Prøv at genstarte IIS'en - evt. bare stop/start det website det drejer sig om. Mener det plejer at hjælpe på den fejl dér...
Avatar billede frank74 Nybegynder
27. juli 2005 - 18:09 #2
Det har jeg prøvet og det er også ALLE websites det er galt med.
Avatar billede frank74 Nybegynder
27. juli 2005 - 23:48 #3
Har prøvet at gå tilbage til gode gamle Windows 2000 Server og nu virker det fint. Så jeg tror bare jeg stopper den her...