Avatar billede jmahle Nybegynder
27. juli 2005 - 13:11 Der er 1 kommentar

Touch screen - hvilken skal man vælge?

Hej

Jeg står og mangler en touch screen, som jeg vil bruge som radio/musik/cd-afspiller. Den skal sættes til en computer, også vil jeg lave så jeg bare skal trykke på skærmen for at vælge cd, radiokanal osv.
Det eneste problem jeg har, er hvilken skærm skal jeg vælge?

Nogle der kender nogle gode/dårlige touch screen skærme, og hvad er prisen?

Har kigget på edbpriser.dk og der er der en masse skærme med aktiv matrix, men det er vel ikke touch screen? Jeg har kigget lidt på en samsung 173vt, men synes ikke der findes så mange forskellige emner på markedet....

På forhånd tak, mvh jmahle
Avatar billede overchord Nybegynder
27. juli 2005 - 13:24 #1
Dette site er god nok engelsk, men forhaabentligt kan du bruge det til at danne et overblik over de forskellige teknologier og produkter samt faa et indtryk at prislejet:
http://www.protouch.co.uk/touch%5Fscreen%5Fkiosk/index.html