Avatar billede screem_brille Novice
26. juli 2005 - 14:21 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om point statistik

http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?catid=0&date_year=2005&date_month=7&date_day=0

hvordan kan man lige få godt 6000 point på et spørgsmål ? virker noget mystisk umiddelbart
Avatar billede snowball Novice
26. juli 2005 - 14:26 #1
Hans svar i http://www.eksperten.dk/spm/48404 er vel først blevet accepteret nu.
Avatar billede roenving Novice
26. juli 2005 - 14:27 #2
Bemærk spørgsmålets dato, for dengang var der ikke loft på point-givningen, og se også debatten !-)

http://www.eksperten.dk/spm/48404
Avatar billede sardinen Nybegynder
26. juli 2005 - 14:27 #3
Det er sgu meget godt klaret :-) Og så er det over et år siden, han sidst har været på, hvis man skal tro http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_answer=dj&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede snowball Novice
26. juli 2005 - 14:27 #4
Eller rettere sagt; han har først nu lukket sit eget spørgsmål ;)
Avatar billede hcma Novice
26. juli 2005 - 14:27 #5
det må være en stor fejl, for så vidt jeg kan se er det et 30 points spørgsmål fra år 2001
Avatar billede hcma Novice
26. juli 2005 - 14:28 #6
sorry, for jeg så forkert  :o(
Avatar billede hcma Novice
26. juli 2005 - 14:30 #7
eller jeg så nu ikke helt forkert. de 6000 point er fordelt med 30 point + 5970+ points
Avatar billede sardinen Nybegynder
26. juli 2005 - 14:31 #8
Yes, det er nok som snowball er inde på :-)
Avatar billede screem_brille Novice
26. juli 2005 - 14:31 #9
ja men det burde bare ikke kunne alde sig gøre at sådanne spørgsmål kan tælle med nu, i det hele taget er det en fejl at folk som selv lukker deres spørgsmål tælles med på point listen på den måde, i teorien kan jeg jo så oprette 100 spørgsmål på 200 point og så lukke dem igen, så vil man jo ligge ret højt på listen for hver måned (det må være en bug at det kan lade sig gøre eller ?)
Avatar billede roenving Novice
26. juli 2005 - 14:33 #10
Tjah ...
Avatar billede screem_brille Novice
26. juli 2005 - 14:33 #11
ja men det sjove er jo at det er 5970 og ikke de 6000 som han havde sat på højkant, så hvor de 5970 kommer fra aner jeg ikke lige *G*
Avatar billede roenving Novice
26. juli 2005 - 14:34 #12
Han tildeler jo netop 30 point til en anden, og så er der jo 5970 tilbage til ham selv ...
Avatar billede snowball Novice
26. juli 2005 - 14:35 #13
screem_brille: Du har ret i at point tjent i egne spørgsmål ikke burde tælle med i den statistik.

Om de tjente point så skal tælle med i den måned hvor svaret laves eller i den måned hvor svaret accepteres, kan jo så diskuteres.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. juli 2005 - 15:27 #14
jeg mener at fejlen med at point i egne spørgsmål tæller med i point statistik
(og formentlig også i gratis pro) har været rapporteret før - uden at der er gjordt
noget ved det (jeg synes nu også at der er andre timng såsom top-10 listerne,
værktøjer til coadmin etc. som er vigtigere)

jeg er iøvrigt ret sikker på at tid for svar / tid for accept ændrede sig fra
E V3 til E V4 - engang syntes jeg at ens månedlige point voksede i lang tid
efter måneds afslutning og det gør de ikke længere
Avatar billede screem_brille Novice
01. august 2005 - 14:19 #15
lukker ;)