Avatar billede make Nybegynder
26. juli 2005 - 13:16 Der er 2 kommentarer

Punktopstilling, start forfra virker ikke

Hej IT eksperter,

Jeg arbejder med punktopsstilling i word. Har lavet noget der ligner dette.
1)
2)
3)
4)
5)

Jeg vil gerne have punktopstillingen til at starte forfra med "1" fra et punkt.

Dette skulle man kunne gøre ved at højreklikke fra der hvor man vil have det til at begynde forfra og vælge "forfra".

Problemet er at der ikke sker noget når jeg gør det. Man kan kun se at det "blinker"...som om der sker noget, men det gør der ikke.

Håber nogen kan hjælpe. Tak.
Avatar billede stinepigen Nybegynder
28. juli 2005 - 11:14 #1
Prøv at trykke på "Show/hide P". Knappen skulle gerne sidde i din kontrolbar foroven. (Hvis den ikke gør, "tryk på tilføj fjern knapper" og find den der.)

Nu får du en masse P'er frem og de symboliserer linieskift. m.m.

Der skulle gerne stå noget i denne retning:
"
1.    bla blaP
2.    bla blaP
3.    bla blaP
P
1.    bla blaP
2.    bla blaP
3.    bla blaP
P"

Hvis der ikke er P'er i enden af slutning af den første Punktopstilling, kan det være derfor den driller.

Kan du ud fra dette se om der er noget der skulle forhindre din punktopstilling i at starte forfra?
Avatar billede make Nybegynder
27. december 2009 - 23:24 #2
Undskyld jeg ikke har svaret på det Stine, jeg kom væk fra det, ellers tak for svaret