Avatar billede kj_kj Praktikant
26. juli 2005 - 10:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

karma og chat

hvordan sletter man karma, som man har givet andre ?
og hvordan skriver man til en uden at give karma ? :S
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. juli 2005 - 10:46 #1
Der er ikke nogen decideret chat funktion på eksperten. Alt foregår via indlæg. Hvis du vil slette karma skal du ind i din konto gå i karma og give brugeren "ingen" i karma angivelse.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. juli 2005 - 10:48 #2
Du kan hvis du ønsker at have kontakt med en bruger tilføje dem din ICQ eller messenger.(hvis de ønsker det).

Eller i kan udveksle email adresser!.

mvh
Mads
Avatar billede vejmand Juniormester
26. juli 2005 - 11:07 #3
Eller gå ind i dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/634891
(Jeg tror det er her du har problemet)
Klik på den blå bjælke ude til venstre ud for den bruger du vil slette karma hos -> der hvor der står "Middel" klikker du på pilen ned og vælger "ingen karma" -> Klik på "Send"
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2005 - 11:24 #4
hvis du vil skrive til en udenfor eksperten, så tjek hans minisite (klik på brugernavnet - vis brugerinfo) Prøv engang på mit. Vær dog opmærksom på at det ikke er alle der har den info.
Avatar billede ksoren Nybegynder
26. juli 2005 - 11:31 #5
Du kan også prøve www.ebruger.dk hvis de stadig er i live derinde
Avatar billede vejmand Juniormester
26. juli 2005 - 12:28 #6
kj_kj    >> kan se du har fået det klaret.
Smid selv et svar i dette spørgsmål, da spørgsmål om Eksperten pr. tradition er gratis.

Efter du har svaret, markerer du dit eget navn i boksen ude til venstre, og klikker på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  c",)
Avatar billede fromsej Praktikant
26. juli 2005 - 21:37 #7
Tak fordi du fik det på plads, jeg vil godt undskylde min lidt frembrusende tone i tråden med problemet.
Avatar billede kj_kj Praktikant
27. juli 2005 - 12:42 #8
,.,