Avatar billede beelzebul Nybegynder
25. juli 2005 - 20:35 Der er 1 kommentar

Genstart under opstart.

Min computer er på det seneste begyndt at genstarte under opstarten, hvor den indlæser windows(Den sorte skærm med windows logoet). Der kommer en blå fejl meddelelse frem, men den forsvinder inden jeg kan læse hvad der er galt. Hvis jeg bare lader den stå og forsøge længe nok, lykkedes det altid for mig at få den startet(indtil videre:().
Jeg har lige renset min CPU blæser, der var noget beskidt, og jeg bemærkede at den(CPU'en) så lidt hærget ud. Kan det skyldes jeg er tæt på at brænde min CPU af? Jeg har ikke problemer, når først computeren er startet, hvilket jeg ville mene ellers skulle være tilfældet.
Jeg kører med Win XP pro.
Avatar billede weblex Nybegynder
25. juli 2005 - 20:39 #1
Prøv at fjerne automatisk genstart, så får du mulighed for at læse fejlmeddelelsen:

Gå i Enhedshåndtering, faneblad Avanceret. Klik på Start og genoprettelse, klik på Indstillinger og fjern hak ud for Genstart automatisk.