Avatar billede jlassen Nybegynder
24. juli 2005 - 19:36 Der er 1 kommentar

Køb af LCD tv skærm

Hej.

Jeg søger lidt vejledning ang. køb af LCD tv. Kan nogen anbefale noget? Skal man købe mærkevarer eller er de billige discountmærker ligeså gode? Og hvad med opløsning, kontrast, lys, reaktion tid, synsvinkel o.s.v. hvad skal de være og hvor væsentlige er de?
Det digitale tv som er lige på trapperne(om nogle år), skal man tage hensyn til det, og vælge et der er kompitibel med fremtidens udvikling? Eller hvad?

Kort sagt hvad skal man købe, hvis man overhovet skal købe LCD?

Håber en venlig sjæl vil bruge 5 min. på at forklare.

På forhånd tak for hjælpen

mvh
Jonas H. Lassen
Avatar billede kabbak Professor
24. juli 2005 - 20:36 #1
har ikke selv erfaring, men der er en bedømmelse/test her http://www.forbrug.dk/test/testbasen/avudstyr/fjernsyn1/