Avatar billede pookie-muz Nybegynder
23. juli 2005 - 12:44 Der er 6 kommentarer

Den billigste busrejse til berlin?

Hejsa..

Mig og min kæreste står og skal på ferie i Berlin fra den 5/8-8/8, vi har booket hotel, men nu skal vi finde den billigste bus rejse tur/retur derned, men jeg har ledt og ledt og den billigste jeg har fundet er hos eurolines skandinavia hvor det koster 1400 kr tur/retur, og jeg syntes det er en lille smule dyrt!

Nogne der kan hjælpe med at finde en billige bus til os?

Ankomst d. 5/8-2005
Afrejse d. 8/8-2005

Afrejse fra Ålborg
Avatar billede jojosk Praktikant
23. juli 2005 - 13:08 #1
1400 pr. person eller ialt?

Tog er absolut også en mulighed.Tyskerne har nogle fornuftige priser,
hvis man køber en billet til grænsen og så derefter skifter til Deutsche
Bundesbahn.
Avatar billede pookie-muz Nybegynder
23. juli 2005 - 13:16 #2
Nåe ja , det havde jeg ik tænkt på.. Det må jeg lige undersøge. det er 1400 kr ialt for os begge to.
Avatar billede pookie-muz Nybegynder
23. juli 2005 - 16:01 #3
hey igen, så har jeg undersøgt det..det vil komme til at koste omkring 2000 kr for 2 pers til berlin med tog, så søger stadig en billige måde....
Avatar billede pookie-muz Nybegynder
23. juli 2005 - 16:02 #4
Og hovsa hvis det kan lade sig gøre skal der være afrejse fra frederikshavn og ikke ålborg.
Avatar billede bjornicle Nybegynder
24. juli 2005 - 13:16 #5
Det skal lige siges at med eurolines faar I rabat hvis I er under 26, dvs. at hvis I begge er 25 eller yngre kan I faa det til 1260 kr, ikke at det er meget at spare, men det er noget :)
Avatar billede borrisholt Novice
25. juli 2005 - 14:35 #6