Avatar billede xy Nybegynder
23. juli 2005 - 10:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Backup i ghost 2003

Jeg har ikke plads på en dvd når jeg lave en backup i ghost.
Kan jeg lægge min bacup på to dvd og bageftr kopiere dem over på min harddisk, nå der bliver brug for det. Backuppen fugerer perfekt når den er gemt på computerer, men det ville være en sikkerhed også at have den dvd.  Er der nogen der har erfaring med det.
Avatar billede hcma Novice
23. juli 2005 - 12:34 #1
du kan sagtens gemme det over flere dvd'er/cd'er.
Alt efter hvor stor den partition, der skal laves er image af, vil Ghost komme med en besked om, hvor mange dvd'er/cd'er der skal anvendes.
Avatar billede xy Nybegynder
23. juli 2005 - 21:04 #2
Den gik desværre ikke. Min ghost: failed operation  Den startede op som den skulle men den begyndte ikke at lægge noget på DVD,en. Genstartede ret hurtigt i Windows

Jeg får en image fil og 2 andre filer, når jeg gør det på harddisken, og dem kan jeg med Nero brænde på 2 dvd`er Men det er ikke lykkedes at få Norton Ghost 2003 til at brænde selv
Avatar billede hcma Novice
23. juli 2005 - 22:38 #3
fatter jeg ikke, jeg står af her  :o(
Avatar billede gratis Nybegynder
26. juli 2005 - 13:18 #4
måske ka du bruge någet af dette..

Norton Ghost 2003 compatibility with CD-R, CD-RW, and DVD drives http://tinyurl.com/bvock

How to troubleshoot problems when writing to CD-R and CD-RW drives http://tinyurl.com/8laj8
Avatar billede xy Nybegynder
26. juli 2005 - 17:39 #5
Det kunne det desværre ikke. Der medfølger også nogle rigtig gode tutoials der fortæller hvordan. Det var ca de samme beskeder jeg fik fra Symantecs hjemmesider
Jeg tror at der er noget galt med mit ghostprogram for flere har sagt at det skal poppe op med en besked om hvormange dvd/cd der skal bruges. Det gør den bare ikke
Ellers tak for et godt forsøg
Avatar billede gratis Nybegynder
26. juli 2005 - 17:53 #6
ja normalen er at den selv ber' om en ny skive når den første er fuld, men måske en afinstallation/geninstallation ka afhjælpe problemet ?
dette dokument beskriver en manuel fjernelse af Ghost 2003 ,ka så bruges til at kigge efter rester når man har afinstalleret via Tilføj/Fjern Programmer.http://tinyurl.com/4po7w
Avatar billede hcma Novice
26. juli 2005 - 17:53 #7
Avatar billede xy Nybegynder
26. juli 2005 - 20:02 #8
Stor succes

Denne gang lykkedes det. Det var nødvendigt med hjælpen fra både Catbody og gratis
Den brændte selv Drev C ind på 2 dvd`er. På cderne lukkede den ned og genstartede efter at have fuldført 14 % af brændingen. Jeg blev klogere af hjemmesiderne og den brændte først efter at jeg havde afinstalleret Ghost helt og installeret den igen
Tak for hjælpen til både Catbody og Gratis Giv mig mulighed for at give jer 15 point hver
Avatar billede gratis Nybegynder
26. juli 2005 - 20:07 #9
Hej, hvor herligt ;)jeg samler ikke på point så dem gir du til catbody.
Avatar billede hcma Novice
26. juli 2005 - 20:39 #10
jamen, så siger jeg tak  :o))