Avatar billede kris75 Mester
23. juli 2005 - 10:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Template med Dhtml menu

Hej

Jeg har lavet en template i Dreamweaver med bla. en Sothink Dhtml menu. Templaten virker helt fint, men når jeg går ind og ændre i Dhtml så opdaterer den ikke menuen på nogle af siderne. Virker Dhtml ikke i templates eller hvad kan der ellers være galt?

Mvh.
Kris
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juli 2005 - 12:15 #1
Redigerer du i filen der hedder dwt til sidst?

Den skulle gerne spørge om du vil opdatere de andre sites, når du har rettet OG GEMMER din template.
Avatar billede kris75 Mester
23. juli 2005 - 13:55 #2
Jeps, har kaldt den template.dwt den spørger også om jeg vil opdatere de andre sites og der svarer jeg ja til. Jeg får så en meddelse der hedder:" You have placed the editionable Banner inside a <p> tag or other block tag. Users of this template will not be able to create new paragraphs in this region. Move the regione outside the <p> tag if you want to allow this".
Jeg ved ikke om det har nogen betydning?
Jeg kan se på log´en at den opdaterer noget nogle gange, men ikke altid.
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juli 2005 - 16:08 #3
Hvis du retter den fejl med en editionable region (redigerbar zone) som er placeret forkert (i et <p> tag), så kan det være den vil makke ret.
Avatar billede kris75 Mester
23. juli 2005 - 16:10 #4
Hvad er det helt præcist den mener med det?
Avatar billede kris75 Mester
23. juli 2005 - 16:11 #5
Altså redigerbar zone i et <p> tag? Hvordan får jeg rettet det?
Er noget ny i det her :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juli 2005 - 16:36 #6
Det er der hvor du har din banner.

Hvis din banner ligger i en celle, så prøv at lave din redigerbar zone i cellen og ikke i et <p> tag som nu.
Avatar billede kris75 Mester
23. juli 2005 - 17:02 #7
Det hjalp :-) Hvis du lige kommer med et svar så er der point på vej. Tak for hjælpen endnu engang miss-q
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juli 2005 - 17:20 #8
Dejligt det virkede *S*