Avatar billede Morten Nybegynder
22. juli 2005 - 09:58 Der er 1 løsning

Document root i php ini

Document root  60 point fra cddk

Hej

Jeg har et problem:

Jeg har et website kørende på en MS Server 2003 med IIS 6,0 og PHP 4.3

og her kan jeg uden problemer bruge:

include ($_SERVER["DOCUMENT_ROOT"]."/servicecontract/connect_db.php");

websitet er nu kopieret til en anden maskine som kører Win XP med IIS 5,1 og PHP 4.3 og her fungerer ovenstående kode ikke.

php.ini er sat ens op på begge maskiner - så er der nogen som umiddelbart kan sige mig hvad jeg gør forkert ???

Nu har spørgsmålet ligget lidt i PHP gruppen uden at nogen kunne give en forklaring - så nu prøver jeg her - er der noget på IIS der skal ændres ?
Avatar billede Morten Nybegynder
22. juli 2005 - 20:18 #1
Lukker igen - tror det er noget høg med iis og xp - anbefaler kunde at installerer en MS 2000 eller 2003 server