Avatar billede mainboard Nybegynder
21. juli 2005 - 23:21 Der er 3 kommentarer

Layout problemer med slutnoter - Meget seriøst

Hej

Jeg har skrevet et dokument med SLUTNOTER..

Disse slutnoter vil ikke placere sig som jeg vil!
De står midt på siden og ikke i toppen hvilket formateringen er sat til...Så satte jeg vis alle formateringer til og kan se der er de der mystiske tegn der kommer når man trykker enten for linieskift. Men de er grå, så de er låst fast!! Hvordan fanden får jeg dem væk så slutnoterne kan komme op i toppen af dok??

Skal bruge et hurtigt svar da jeg skal aflevere dok meget snart!!

Håber på hjælp!
Avatar billede rvm Nybegynder
24. juli 2005 - 19:44 #1
Prøv at sende dokumentet til mig - så kikker jeg nærmere på det rvm(snabela)teknologisk(punktum)dk
Avatar billede cyaegha Nybegynder
25. juli 2005 - 13:59 #2
Det lyder lidt som om sidehovedet er fyldt op. Det kunne være skyld i de grå tegn.

Og som du selv slutter så er det nok ikke formateringen den er gal med.
Avatar billede mainboard Nybegynder
23. november 2005 - 11:48 #3
mange tak for hjælpen.... Kommer lidt sent, men bruger ikke eksperten så tit, så skal lige forstå reglerne herinde.:)