Avatar billede oxholm10 Nybegynder
21. juli 2005 - 22:09 Der er 9 kommentarer

hjælp til at lave et par banner + logo

lille butik skal bruger et par banner + logo. design er næsten op til jer
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2005 - 22:26 #1
øøhhh....
Skal du sælge kondomer eller IT?

Du skal nok komme med flere oplysninger :)
Avatar billede oxholm10 Nybegynder
22. juli 2005 - 00:31 #2
begge dele hvis der kommer et tilbud
det er en lille butik som har lidt af vert hvad der nu er af gode tilbud
butikens naven kan jeg ikke give til jer her da jeg ikke har lagt vare ind
Avatar billede sld Nybegynder
22. juli 2005 - 00:52 #3
altså en altmuligt butik? eller?
Avatar billede oxholm10 Nybegynder
22. juli 2005 - 02:05 #4
ja det er
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2005 - 08:18 #5
vi skal simpelthen lave bannere + logo til en butik vi ikke engang kender navnet på, og ikke aner en skid om.......

Tror næppe du får mange svar her.... Og lyder altså også som om du ikke rigtig har gennemtænkt din forretningslpan, eller ret meget andet for den sags skyld.
Find ud af hvad du egentlig vil og kom så tilbage. :D

Det er alt for lidt du giver folk at arbejde med, ingen farvevalg (da sådan noget jo skal passe til resten af din side) ingen størrelsesønsker.
Ingen gider sidde og lave nogle forslag for så at få at vide at det sørme ikke lige var hvad du havde tænkt dig, og det er der ret store chancer for sker når folk poster spørgsmål som det her.
Avatar billede oxholm10 Nybegynder
22. juli 2005 - 11:37 #6
den der skal lave det får det hele at vede
hvis mig hvad i har lavet så jeg kan se hvad i kan .
Avatar billede bill20 Nybegynder
22. juli 2005 - 11:49 #7
Så prøver jeg da.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/634138.jpg

Mvh.
*Bill
Avatar billede oxholm10 Nybegynder
22. juli 2005 - 11:53 #8
ja det er sådan i den stil kan det laves i flere størls
Avatar billede bill20 Nybegynder
22. juli 2005 - 12:16 #9
Ja i de fleste str.

Mvh.
*Bill