Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2005 - 20:42 Der er 7 kommentarer

Links til fede admin systemer (udseende)

Skal bruge noget inspiration til udseendet af et online administrations system jeg skal i gang med at programmere!
Så har I set noget som I er blevet imponeret af vil jeg gerne se et screenshot eller et link til en demo :)

Jeg har smidt max point i puljen så jeg håber også at få en masse at give point for!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 20:46 #1
Hvad er kravene til et sådant system?

mvh
Mads
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2005 - 20:56 #2
Der er ikke nogen krav udover at du synes det er lækkert/interessant/imponerende/fedt (eller et eller andet)- jeg skal bare bruge inspiration!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 20:58 #3
Ok, Er det et system som skal kunne administrer et website, en kunde database....ellerr hvad er systemet til?

mvh
mads
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2005 - 21:03 #4
Administration af et eller andet - JA!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 21:23 #5
ok,

Et imponerende on-line system efter min vurdering er det on-line administrationssystem der følger med til CMS systemet Mambo.

Systemet er lavet i PHP.

Ved ikke om PHP er din interesse, i så fald vil gerne gerne linke dig hen så du kan se systemet i funktion, selv teste dette hvis du har lyst.

PS! det ville jo ihvertfald noget du kunne fåinspiration fra og bygge et magen til, dog i et andet sprog som eksempelvis ASP.

mvh
mads

Det er utrolig mange features i den administrations
Avatar billede goose Nybegynder
22. august 2005 - 09:42 #7
Kunne du bruge de link jeg har sendt og hvad med lukketid ?

/Goose