Avatar billede pissemyre Nybegynder
21. juli 2005 - 14:44 Der er 7 kommentarer

Cdrom brænder problem

Hej!

Jeg ville høre om der er nogen som kan fortælle mig hvorfor jeg i nero, og cdrwin, kun kan vælge en "virtuel" image device eller sådan noget, og ikke min "rigtige" brænder?

Dette er et problem på to forskellige computere, som bruger Nero`?

Mvh NHJ
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. juli 2005 - 14:52 #1
Er det en demoversion af nero, kan du kun brænde en image.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juli 2005 - 14:59 #3
Det ka' også være at programmet ikke kan genkende din brænder ?
Avatar billede pissemyre Nybegynder
21. juli 2005 - 15:16 #4
hm.... Deepburner genkender umiddelbart min brænder... Men har desværre os' brug for at brænde bin... Hvilket programmet så vidt jeg kan se ikke understøtter...
Avatar billede pissemyre Nybegynder
21. juli 2005 - 15:23 #5
Og nej det er ikke en demo version af nero jeg har
21. juli 2005 - 17:37 #6
har du flere brænde programmer installeret. Hvis, så afinstallere det du ikke skal bruge, så du kun har 1.
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. juli 2005 - 17:59 #7
jeg har dog prøvet noget tilsvarrende (længe siden i en GAMEL version NERO) den ville ikke vælges medmindre at der lå et medie I brænderen  men det må være fixet for læææænge siden..

hvilken version bruger du?