Avatar billede asppro Nybegynder
21. juli 2005 - 13:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Modelsite søger grafiker samt pr. mand

Vi er ved at opbygge et team til en dansk model/casting site.

Teamet bliver sammensat af følgende personer:

(mangler)Grafiker - Skal kunne udvikle et brugervenligt design der virker seriøst + logo, plakater, udforme nyhedsbrev mm. Du må meget gerne have arbejdet med efterbehandling af modelbilleder før.

(mangler)Markedsføring/reklamemand - Hvordan tjener vi bedst mulig penge?, hvor får vi mest for vores penge?. Du skal have erfaring fra andre projekter hvor der har været indtjening.

(Er fundet)Systemudvikler - Ansvar for udvikling af siden i ASP, server, backup, mailsystem mm.

(Er fundet)Fotograf(er) - Lys, baggrunde + billeder

Hvis du er grafiker eller pr. mand og har lyst til at gøre dette projekt til en succes + tjene en masse penge :-) så send en mail til lars@artgate.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2005 - 20:44 #1
Kan du ikke forklare lidt mere om dette?
Avatar billede mobius6 Juniormester
01. august 2005 - 18:28 #2
er spørgsmålet stadig aktuelt..?
Avatar billede asppro Nybegynder
07. august 2005 - 09:42 #3
Ville gerne uddybe det mere, men det er en del af planen at holde det hemmeligt af hensyn til konkurrence.

Vi har fået en del henvendelser om posten som grafiker og glæder os meget til at melde tilbage derom.

Mht. markedsføring står det lidt sløjt til, forstår godt at i vil vide mere før i bruger mere tid på det.

Ideen er sådan set gennemtænkt så det er mere af praktiske årsager at vi gerne vil have tilknyttet en pr. mand.

Undskyld det sene svar, men vi har haft en del jern i ilden på det seneste.
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. august 2005 - 10:38 #4
fair nok :)
CV er afsendt...
Avatar billede asppro Nybegynder
08. november 2005 - 11:21 #5
sp lukket
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. november 2005 - 12:38 #6
kan man forvente response af den ene eller anden slags?
Avatar billede asppro Nybegynder
01. december 2005 - 13:53 #7
Der skulle meget gerne være sendt svar ud til alle der har kontaktet os.