Avatar billede mk281177 Nybegynder
21. juli 2005 - 09:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til framebreaker

Hej.

Jeg har et link som jeg gerne vil have til at breaker ud af frame. Jeg er ikke så meget inde i webdesign så jeg ville hører om der var en der kunne fortælle mig hvordan jeg skal gøre dette og evt. give mig html koden m.m. for hvordan siden skal se ud.

Linket er http://www.nomoreclicking.com/?ref=2988

på forhånd tak.
Avatar billede wickedd Juniormester
21. juli 2005 - 10:05 #1
Skal indsættes i <head>

<script>
if (top.location != self.location){
  top.location.replace(self.location);
}
</script>
Avatar billede mk281177 Nybegynder
21. juli 2005 - 10:19 #2
Hej wickedd. hvordan får jeg det indsat i <head> tag når jeg kun har linket til den side der skal breake ud af frame? kunne du evt. give mig fuld html kode for hvordan jeg skal gøre?
Avatar billede wickedd Juniormester
21. juli 2005 - 11:59 #3
Ah tror jeg har misforstået dit spørgsmål.
Du har et link til siden der, og den skal ikke åbne i frames? Så gør du sådan her:

<a href="http://www.nomoreclicking.com/?ref=2988" target="_blank">Tekst bla bla</a>
Avatar billede wickedd Juniormester
21. juli 2005 - 11:59 #4
Vil så åbne i et ny vindue.
Avatar billede wickedd Juniormester
21. juli 2005 - 12:04 #5
Hvis den ikke skal åbnes i et nyt vindue, men bare hoppe derhen, så skal du erstatte _blank med _top
Avatar billede mk281177 Nybegynder
21. juli 2005 - 12:50 #6
tak for det
Avatar billede roenving Novice
21. juli 2005 - 12:52 #7
Var svaret ikke point værd ?-)
Avatar billede wickedd Juniormester
21. juli 2005 - 12:57 #8
Nej ikke 100 ihvertfald :)