Avatar billede hakio Novice
20. juli 2005 - 23:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adskellige spm kan ikke åbnes

når jeg har søgt på f.eks. "portreplikator" er der flere spm som bare ikke vil åbnes korrekt... der kommer en js-fejl.

bla. her : http://eksperten.dk/spm/514710
Avatar billede ksoren Nybegynder
20. juli 2005 - 23:39 #1
Jeg kan kun sige, at det er et stort mysterium :)
Avatar billede hakio Novice
20. juli 2005 - 23:49 #2
:) - ja det med teknik kan jo altid drille lidt fra tid til anden, men godt det samme for hvad sku vi ellers med exp.dk ;o)

Jeg har lige præcis det problem som tråden omhandler... er det på nogen måde muligt at hive ud af db'en og poste her!? Ville være ovenud taknemmelig!
Avatar billede hakio Novice
20. juli 2005 - 23:50 #3
og jeg kan sagtens finde andre links med samme problem hvis det skulle være
Avatar billede boxer Nybegynder
21. juli 2005 - 00:20 #4
Jeg kan godt se det link du poster. Jeg kan godt kopiere der herind til dig men jeg ved ikke om det er lovligt.
Men da der kun er et svar kan jeg jo hurtigt lige omformulere der :)

Du sætter strømkablet til replikatoren først, derefter mus og tangent. Den bærbare skal sættes på plads til sidst.

Og ja det er lidt underligt at nogle kan se spørgsmål og andre ikke kan :o/
Avatar billede boxer Nybegynder
21. juli 2005 - 00:21 #5
Jeg vil da også lige skynde mig at sige at det omtalte ikke er noget jeg ved noget om :O)
Avatar billede hakio Novice
21. juli 2005 - 09:21 #6
Takker mange gange :)
Jeg har prøvet at få vist http://eksperten.dk/spm/514710 på min hjemme comp, arb comp og hos en kammerat. Og både i opera, mozilla, ie og lynx - alle uden held.
Avatar billede ksoren Nybegynder
21. juli 2005 - 18:14 #7
Der er efterhånden en del spørgsmål omkring 'defekte' tråde. Vi må håbe at det kommer til at køre bedre, når Eksperten kommer over på de nye servere :o