Avatar billede hansen999 Nybegynder
20. juli 2005 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

meta tags i google

Hej med jer.
Jeg har tilføjet en del meta tags på mine hjemmesider. Kan jeg gøre noget for at google "opdager" dem hurtigere end hvis jeg blot er passiv?
Avatar billede locturian Nybegynder
20. juli 2005 - 15:13 #1
Du kan desværre ikke gøre så meget, ud over at sætte "re-visit" til et lavere interval. Hvor tit Google lige kommer forbi din side, er ikke til at vide - Det må du desværre spørge Google om - Men de er nok lukkede, da søgemaskineri er en lukket videnskab :)

Sørg ellers for at beskrive din side godt i dine Meta Tags, samt have rigeligt relevant materiale på din side, da du så vil blive rangeret højere...
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. juli 2005 - 15:13 #2
Google bruger ikke meta tags, og det er der ingen af de store søgemaskiner der gør mere. Du kan tværd imod være ude for at google straffer dig hvis du har keywords i meta som  google ikke også finder i din sidetekst. Glem alt om meta det er 4 år siden de var hotte
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. juli 2005 - 15:14 #3
Læs disse artikler hvis du vil vide lidt om hvad der gør sig

http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/

For google er det vigtigste at andre sites linker til dig
Avatar billede locturian Nybegynder
20. juli 2005 - 15:56 #4
Google bruger META Tags, måske ikke som det primære søge kriterie, men bruger dem, det gør den. Om ikke andet, til beskrivelse af hjemmesiden ved fremvisning af søgeresultater.

Men ja, er enig i, at en af de vigtigste ting, er at andre linker til en - Men det var ikke helt det bruger spurgte om :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. juli 2005 - 16:01 #5
Oh ja såmænd, men ikke til det vigtige, nemlig placeringen. Hvad hjælper det at have den rigtige beskrivelse hvis du ligger placeret som nr 300. Så heldere en dårlig beskrivelse og en placering som nr 5.