Avatar billede zkizo Nybegynder
20. juli 2005 - 10:48 Der er 9 kommentarer

Brugt bils sammenligning site

Hej Gutter

Jeg har arbejdet lidt på et design til min nyeside, posted en tråd her: http://www.paranut.dk/forum/viewtopic.php?t=405 .

Jeg vil gerne høre jeres mening.. Og gerne have positiv kritik af hvad i syns der måske mangler, eller skal laves om..

LINK: www.fam-borg.dk/bbs

Forventer at begynde på at lave sitet CSS i dag, når jeg har fået lidt respons på det..
JEg har i går aftes ansøgt på TradeDoubler mht. reklamer osv.. :)

Mvh
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
20. juli 2005 - 11:29 #1
Jeg synes personligt det er en flot side, men....

1. Kan du ikke lave din egen hitcounter for at undgå den grimme reklame fra chart.dk

2.Kan du rykke indholder en smule ind mod midten, jeg kører med en forholdsvis høj opløsning (1280 x 1024) og designet er simpelthen for langt ind mod venstre synes jeg.

Men det kan du jo rette med CSS hvis du skal være.

Rent grafisk er din side ret god idet det er rolige farver samt en et meget stilrent design.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
20. juli 2005 - 11:30 #2
Jeg har lige prøvet at foretage en søgning i din database men den virker ikke....er det meningen at den ikke virker endnu??

mvh
Mads
Avatar billede zkizo Nybegynder
20. juli 2005 - 11:42 #3
Hvad vil du synes om at menuen blev delt op i 2, og den øverste blev "menuen" og den anden blev til en "reklame søjle"..? :)
Avatar billede zkizo Nybegynder
20. juli 2005 - 11:42 #4
Nej.. Det er bare en interaktiv prøve visning.. Har ikke kodet PHP'en endnu..
Avatar billede webt Nybegynder
20. juli 2005 - 12:40 #5
Jeg kan være enig med foxmulder i at det er lidt langt ude til venstre når man er i høje opløsninger, sidder selv på 1920x1440 og der nærmest velter siden over mod venstre.

Jeg ville også lave lidt luft i toppen ikke ret meget, men bare så den ikke hænger helt deroppe.

Selve designet har jeg ikke så meget til, ganske funktionelt har det det skal ha, ikke noget fint og flot og intet unødvendigt, sådan skal det være,
jeg synes dog beskæringen af bilen er lidt sjov, kan ikke helt forklare hvorfor men for mig ser det lidt ud som om den er kørt ind i noget altså din side. derudover synes jeg du skulle prøve at rykke den længere ud mod menuen, siger ikke det vil være pænere, men ville være rart at kunne sammenligne.

Derudover kan jeg ikke bestemmer mig for om jeg synes det er fedt med den fade der er i bunden, under alle omstændigheder kunne den nok være bare en tand højere i kvalitet, synes jeg ser hvide striber i den, men som sagt kan ikke bestemme mig for om den er fed eller ej.

Så er der selvfølgelig lige spørgsmålet omkring W3c, der mangler vist et par grundlæggende ting:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.fam-borg.dk/bbs/%23

Det var vist det, men overall, en god side, og et godt design

Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
20. juli 2005 - 12:45 #6
Hov glemte noget,,

testet i: Firefox, IE6,IE5.5 og Opera, virker upåklageligt i alle, så fuld karakter på det punkt herfra
Avatar billede zkizo Nybegynder
20. juli 2005 - 13:35 #7
Tak for de gode kommentarer, med hensyn til W3C.. Det er lavet hurtigt i FrontPage, så det ville være rimleig sindssygt hvis den passede :D
Avatar billede webt Nybegynder
21. juli 2005 - 15:03 #8
Heh ja, man ville jo næsten blive bange så hvis det var :) men overall rigtig godt design til det formål det har

Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
26. juli 2005 - 12:16 #9
Smider lige et svar her mens jeg husker det :) jo ikke altid exp mails kommer rettidigt frem, lidt lige som postdk?

Glad for du kunne bruge vores kommentare

Fortsat god dag
Martin