Avatar billede gooni Nybegynder
20. juli 2005 - 10:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Preview af billede virker ikke.

Vi har flyttet brugere fra NT domain til et 2003 domaine og har bevirket at flere har mistet hvad for et billede program der skal bruges til at åbne dem med. Den del er nem nok.

Vi har en bruer, som også har mistet sit preview af billeder, så den bare viser ikonet for programmet i stedet for billederne (jpg) og hvordan retter man det???
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2005 - 10:35 #1
Er lige lidt forvirret, du har stillet spørgsmålet i Outlook kattegorien?

Er det i mails du har problemet eller er det i mapper generelt?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2005 - 10:40 #2
Hvis det er i en mappe:

Højreklik på mappen -> Egenskaber -> Tilpas -> Vælg "Billeder" eller "Fotoalbum"

Herefter åbner du mappen -> Vis -> Store ikoner
Avatar billede gooni Nybegynder
20. juli 2005 - 11:18 #3
Tak for hjælpen vejmand, hvis du kommer med et svar så giver jeg dig pointne.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2005 - 12:07 #4
Velbekomme, glad for at kunne hjælpe.  c",)