Avatar billede opstarteren Nybegynder
19. juli 2005 - 18:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lav en link side (stor)

Goddag til alle Jer eksperter!

Jeg har længe gået med "drømmen" om en hjemmeside der samler alle linkene inden for et specialt fagområde.

Siden skulle gerne være noget ala www.x-viden.dk faktisk skal den være meget "sådan".
Planen er, at starte op herhjemme men senere skal siden udvides til, at kunne klarer flere lande. Her tænker jeg at man kommer ind til en forside med et kort over fx europa også kan man vælge et land...MEN MEN MEN det er først senere!

Hvem kunne være interesseret i, at gå igang med sådan et projekt og endnu mere vigtigt skal der være mulighed for "dele" den endelige regning op i flere dele/måneder. (har lidt for mange jern i ilden pt :-))

Kontakt mig her eller på opstarteren @ mail . dk (fjern selv mellemrum)

mvh opstarteren
Avatar billede ljm21 Praktikant
19. juli 2005 - 22:50 #1
Det kan jeg godt lave for dig. Kontakt mig på lars@anjaoglars.dk, så kan vi finde ud af hvordan og hvorledes.

Lars
Avatar billede locturian Nybegynder
20. juli 2005 - 12:30 #2
Mail sendt
Avatar billede pehory Nybegynder
20. juli 2005 - 21:23 #3
Jeg kan programmere det for dig. Kontakt mig på peter @ peterrytter . dk
Avatar billede opstarteren Nybegynder
22. juli 2005 - 10:52 #4
tak for henvendelserne har fundet en til at lave det
Avatar billede opstarteren Nybegynder
22. juli 2005 - 10:52 #5
lukker