Avatar billede ahjac Nybegynder
18. juli 2005 - 17:02 Der er 4 kommentarer

Sidehovedproblem i sektioner.

I mit word.doc har jeg indsat et sektionsskift på den første side, og formateringen skulle begynde på en ny side. Det gør det også delvis, det siger i det mindste at side 2 er sektion 2, men det side hoved jeg har på side 1, det er der alligevel på de følgende ulige sider, og sletter jeg det fx. på side 3, så slette det også side 1. Naturligvis er målet, at sidehovederne er forskellige i hver sektion, og hvordan ordnes det? Det er jo nok en "fejl 40", men alligevel. Jeg har XP-Pro.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. juli 2005 - 17:59 #1
puha du er ude i noget snavs, sidehoveder og sidetal kan godt drille når man arbejder med sektionsskifter. Jeg tror problemet er følgende.

Du har, på et eller andet tidspunkt, afkrydset (under sideopsætning - fanebladet Layour) speciel første side.

Det kan også være at du har slåger "samme som foregående" fra på sidehoved og side fod dialogboksen.

Endelig kan det være at du skal have et sektionsskifte fortsat i stedet for det du har

Prøv at arbejde med disse tre og kombinationer af disse
Avatar billede espersen Novice
18. oktober 2005 - 08:52 #2
hhhmm.... et halv gammelt spørgsmål - men sidder selv med samme problemstilling.

Jeg har oprettet et nyt dokument for at være sikker på at der ikke sniger sig gammelt snavs med ind - uden at det hjælper...
Avatar billede espersen Novice
18. oktober 2005 - 08:58 #3
søgefunktionen er altid god ; http://www.eksperten.dk/spm/252072
Avatar billede espersen Novice
10. april 2006 - 09:52 #4
husk at lukke tråden ved at acceptere svar
bed evt. andre om at smide et svar.

hav en god dag